Брендування торгових точок

За маркетинговими дослідженнями, більше половини покупців (64%) вибудовують відносини з брендами через загальні цінності. Оскільки клієнти приділяють цьому більше значення, а менше – вартості товарів чи послуг, роздрібні торговці повинні відрізнятись від конкурентів. Експерти погоджуються, що ідентичність бренду має важливе, навіть ключове значення для успіху роздрібної торгівлі.

Що потрібно знати про брендування:

брендування львів фото

«Ідентичність бренду має вирішальне значення, адже саме це відмежовує вас від вашої конкуренції», – Adrienne Weiss, творець брендів: Build-A-Bear Workshop, DiGiorno та Baskin Robbins.

“Ваш бренд – це історія, яку ви розповідаєте світові з надією, що вона буде резонувати, і споживачі захочуть асоціювати себе з вашим брендом”.

«Ідентичність – це правда», – каже Віра Хоуп Консоло, голова роздрібної групи Дугласа Еллімана.
«Бренд – це прагнення, яке клієнт хоче придбати; це суть правди бренда. “

Роздрібні торговці вже не є просто постачальниками продукції – вони стають партнерами по стилю життя, організаціями, з якими споживачі будують тривалі відносини.

Брендування торгових точок, як виділитись поселед конкурентів?

Будьте послідовними

Історія вашого бренду у вашому фізичному магазині починається з відчуття, яке ви хочете, щоб клієнти ототожнювали з вами. Їхній досвід покупок має сприяти цьому. Але справа не лише в тому, що є у вашому магазині в якості продукту; Ви повинні розуміти загальну картину, яку бачать ваші клієнти та вибудовувати тривалі відносини.

Як роздрібні торговці можуть успішно визначити свій бренд?

Усі точки контакту з клієнтами повинні прив’язуватися до бренду – той самий логотип, ті ж шрифти, зовнішній вигляд магазинів.

Кожен раз, коли споживач взаємодіє з вашим брендом – у магазині, електронній пошті, соціальних медіа, вашому веб-сайті – досвід повинен викликати однакові емоції. Ідентичність бренду повинна залишатися однаковою.

Синергія на всіх каналах робить ідентичність бренду більш потужною, а це робить ваш бренд більш релевантним. Ось кілька ідей про те, як можна забезпечити послідовність:

  • Документуйте свою фірмову марку: включіть такі речі, як ваш голос, місія та вказівки щодо використання логотипу. Переконайтеся, що ця документація розповсюджена по всій вашій компанії, і наведіть приклади, щоб допомогти працівникам зрозуміти.
  • Політика вашого бренду: При належному навчанні ідентичності вашого бренду співробітники отримають повноваження бути фірмовою політикою. Дайте їм знати, що якщо вони побачать щось позамінне, вони можуть довести це до вашої уваги. Деякі компанії навіть мають команду, яка займається виключним забезпеченням дотримання всіх каналів правил бренду.
  • Заохочуйте взаємодію між відділами: у роздрібних торговців, які мають достатньо великі розміри, є команди, призначені для різних функцій бізнесу. Переконайтесь, що менеджери магазинів, відділ маркетингу, PR, менеджери продуктів та інші аспекти бізнесу вирівняні та мають відкриті лінії зв’язку, щоб залишатися на одній хвилі.
  • Визначте свою цільову аудиторію: це пов’язане з ідеєю документування ідентичності бренду. Корисно документувати цільові сегменти аудиторії та їх больові точки, а також як ваш бізнес вирішує ці больові точки. Це допомагає працівникам легше ставитися до замовника та персони вашого бренду.
  • Вивіски – це перша взаємодія, яку споживач має із торговими точками. Вивіски повинні вирізнятись посеред конкурентів, але мати єдиний фірмовий стиль. Брендування торгових точок, дозволить вашим клієнтам одразу впізнавати бренд та звертатись за уже відомими послугами навіть в тих місцях, де вони й не здогадувались, що є ваші магазини.

Брендування торгових точок – професійний підхід та креативні рішення

Найдешевший спосіб заманити клієнтів, який використовується з незапам’ятних часів це використання звичайної дошки та крейди для того, що привернути увагу перехожих. Професійне брендування торгових точок це еволюційний підхід, який дозволяє моментально ідентифікувати бренд посеред усіх конкурентів.
Безперечно, у брендуванні слід використовувати фаховий та креативний підхід.
Якщо особистість вашого бренду смішна, пожартуйте. При правильному підході можна створити вірусний ефект, що призведе до масових поширень вашого меседжу по соціальних мережах.

Брендування торгових точок у Львові

Компанія Desart Group надає послуги брендування у Львові. Ми використовуємо професійний підхід. За потреби команда дизайнерів та маркетологів допоможе з розробкою бренд-стратегії, яка допоможе виділитись посеред конкурентів та захопити увагу як нових так і потенційних клієнтів.




Call Now ButtonЗателефонувати