Друк банерів

Хоча сфера маркетингу значно розрослася, банери залишаються й надалі основним продуктом реклами. Незалежно від того, чи ви прагнете залучити нових клієнтів або потребуєте доступний спосіб просування вашого бренду: друковані банери-це простий варіант з багатьма практичними перевагами, які ви можете використовувати.

Друк банерів – поради з підготовки

  1. Планування та дизайн. Перш ніж приймати рішення, проведіть мозковий штурм та запишіть, яка мета вашого рекламного банера. Наприклад, як і в яких умовах він буде використовуватися, що ви намагаєтеся донести до кожного перехожого?
  2. Тримайте переваги в центрі ваших персоналізованих банерів. Це показує потенційним клієнтам, що вони отримують від вашого сервісу. Уявіть собі куховарську книгу, яка просувається з сотнею рецептів. Це корисно, але навряд чи викличе цікавість споживача. Тим не менш, реклама смачних, домашніх і поживних рецептів, які ви можете зробити протягом 30 хвилин після довгого робочого дня, більш переконлива, просто тому, що вона пояснює на вашому рекламному банері, яку конкретну перевагу отримує клієнт.
  3. Короткий та зрозумілий текст дасть кращі результати. Банер це часто перше враження, не перевантажуйте споживача інформацією. Пам’ятайте, що додаткові деталі можуть бути пояснені зацікавленим пізніше з допомогою брошур, листівок або розмови, але це можливо тільки в тому випадку, якщо у вас є їх увага в першу чергу.
  4. Вказуйте на банері контактну інформацію! На велелюдних конференціях не завжди є нагода порозмовляти з усіма потенційними клієнтами та вручити їм візитівки. Наявність контактної інформації, як приклад адреса електронної пошти, номер телефону, соціальні медіа вашого бізнесу в нижній частині банера – може привести до вас додаткових клієнтів.

Друк банерів – корисні поради з дизайну

Ми живемо у світі, повному коротких проміжків уваги, не завжди легко створити ефективний рекламний матеріал. Інновації можуть випливати з ряду стратегій, тому проявіть творчий підхід, коли ви замовляєте друк банерів:

  • Використовуйте чіткі та прості текстові конструкціїї. Перехожі, що зустрічають банери, як правило, роблять щось ще, а це означає, що не завжди є багато часу, щоб зацікавити їх. Подумайте про те, як ви поводитеся коли зустрічаєте оголошення з крихітним дрібним шрифтом “умови обслуговування”, ймовірно ви як і більшість людей, не зупиняєтеся ні на секунду, щоб перечитати детальну інформацію на банері. Використання великого і розбірливого тексту має більше шансів залучити цільових клієнтів.
  • Люди зазвичай читають зверху вниз або зліва направо, тому застосуйте цей факт на вашу користь. Центруйте інформацію на банері, так щоб ваш основний сервіс був зрозумілим і легко запам’ятатовувався.
  • Для багатьох якість зображення є вірним показником вашої бізнес-основи. Не важливо чи то ваш логотип або зображення продукту, переконайтеся, що зображення, які ви використовуєте, випромінюють якість, яку ви хочете надати своїм клієнтам.
  • Гра кольору ніколи нікому не зашкодить. Пам’ятайте, що друковані банери з яскравими кольорами є загарбниками уваги, але майте на увазі, вони не повинні блокувати ваш текст.

Друк банерів – який матеріал обрати?

Друк банерів є одним із маркетингового інструментарію. Тим не менш, часто на банерний матеріал не звертають необхідної уваги, хоча його практичні переваги можуть мати значення для ваших рекламних акцій. Найпоширенішими матеріалами для друку банерів є:

  • Бюджетний ПВХ матеріал
  • Стандартний ПВХ
  • Банерна сітка
  • BlackOut матеріал

Ефективність банерів це доконаний факт. У випадках коли у вас обмежений рекламний бюджет, бюджетний ПВХ матеріал стане в нагоді при друку банерів. Він чудово підійде для одноразових та короткотривалих.
При просуванні на заходах “стандартний ПВХ матеріал” обов’язково вразить потенційних клієнтів. Він поєднує в собі естетичні та практичні якості, що робить його економічно ефективною рекламою для вашого бізнесу. Персоналізовані банери зроблені з цього матеріалу матимуть гостру і вражаючу якість. Він володіє з водостійкими та вогнетривкими властивостями та відмінно підходить, як до інтер’єрного викосритання так і до встановлення в умовах зовнішнього середовища.

Банерна сітка – ідеальний матеріал для використання у зовнішньому середовищі. Пориста структура дозволяє таким банерам не боятись поривів вітру, а якісний друк з використанням відповідних чорнил гарантує тривале збереження відмінного зображення на банері.

Якщо вам потрібно надрукувати банер, який повинен виглядати чітко і ясно з усіх боків, тоді найкращий вибір – матеріал “blackout”, це вірний спосіб просування ваших послуг. Цей міцний матеріал має всі переваги міцності стандартного ПВХ, але випереджає його по якості зображення. Товстий матеріал дозволяє двосторонній друк та володіє такою структурою, що убезпечує банер від просвічування.

Де замовити друк банерів у Львові

Компанія DesartGroup тривалий час працює на ринку зовнішньої реклами у Львові. Наші фахівці гарантують високоякісний друк банерів будь-якої складності. Ми можемо цілковито взяти на себе увесь тягар роботи від розробки макету до встановлення банерів в необхідному місці. Компанія гарантує індивідуальний підхід до кожного клієнта та точне виконання усіх домовленостей. Наша співпраця – це гарантія успіху вашого бізнесу.




Call Now ButtonЗателефонувати