Друк на пакетах для бізнесу

Створення уніфікованого бренд-стилю значно покращує позиції бізнесу на конкурентному ринку. Дотримання маркетингової стратегії в усіх контактних точках з постійними та потенційними клієнтами сприяє запам’ятовуванню бізнесу та створенню стійкої асоціації надійного партнера.

Друк на пакетах дозволить забезпечити ваш бізнес продукцією фактично першої необхідності. Брендовані пакети можуть застосовуватись, як для вирішення буденних проблем: пакування продукції, що продається щоденно у ваших магазинах, так і для унікальних моментів, як приклад вітання постійних партнерів чи оптових клієнтів з святковими датами.

Виготовлення пакетів з логотипом різновиди

Загалом найбільшою популярністю користуються два типи пакетів – поліетиленові та паперові. Перші поширено застосовують в сфері продажів. Брендовані поліетиленові пакети використовують практично усі мережеві супермаркети. Часто вони є частиною брендинг стратегії франчайзингових проектів. Сьогодні друк на пакетах потрібен практично кожному типу бізнесу від магазину до барбершопу.

Друк на поліетиленових пакетах

Шовкографічний метод – один із способів високого друку, що передбачає попереднє виготовлення моноволокон трафарету. Друк заснована на продавлюванні фарби через пробільні елементи, які створені за допомогою електронно-фотохімічного методу. Особливість такої методики полягає в тому, що нанесення фарби можливо на різні поверхні, навіть нерівні і неоднорідні. А друк шовкографією на поліетиленових пакетах виглядає неймовірно ефектно і презентабельно. Секрет криється в барвистості за рахунок високої здатності, що криє нанесення фарб і можливості створення об’ємних рельєфних зображень. Шовкотрафаретний спосіб друку відноситься до розряду елітних і зазвичай виконується на невеликих тиражах презентаційної продукції – частіше пакетах типу “банан”, з петлевою ручкою, або навіть “майках”.

Флексодрук: якісний і технологічний метод нанесення зображення на поліетиленові пакети. На сьогоднішній момент флексодрук є найдешевшим і швидким способом передачі зображення на пластикові пакети. Повністю автоматизований процес здійснюється за допомогою спеціального еластичного пластикового кліше. Тиражна стійкість фотополімерного кліше висока. Залежно від складності зображення і параметрів полімерної плівки однією формою можна надрукувати кілька мільйонів зразків продукції, це дозволяє знизити вартість флексодруку.

Методи флексографічного друку на пакетах:

  • планетарний (процес здійснюється на флексостанку, робочою частиною якого є центральний друкований барабан, можна наносити до восьми різних кольорів, допустима похибка нанесення малюнка становить близько одного міліметра);
  • стековий (процес відбувається на верстаті ярусної конструкції, можливість одноразово завантажувати від 50 до 100 кілограм продукції, кількість кольорів – від двох до чотирьох).

Друк на паперових пакетах

Загалом можна виділити декілька типів паперових пакетів для друку:

  • з ручками;
  • ламіновані;
  • з тисненням;
  • подарункові;
  • з крафт-паперу.

Для випуску пакетів методом офсету друкарні використовують крейдований папір або картон. Упаковку даного типу люблять пропонувати підприємці своїм клієнтам в якості сувенірної продукції. У такі пакети загортають, в тому числі подарунки. Часто подарункові пакети виготовляють з крафт-паперу, що відрізняється своїм натуральним складом. Замовник, здійснюючи покупку пакетів, може вибрати їх в білому або коричневому кольорі. Існують подарункові крафт пакети з дихаючого матеріалу, що пропускає повітря. У подібну упаковку можна помістити не тільки предмети, а й солодощі та іншу їжу не хвилюючись за збереження.

Також для виготовлення пакетів можна застосовувати дизайнерський картон або папір. Замовник може самостійно визначитися з тим, якого кольору будуть пакети для подарунків, обрати текстуру і щільність. Залежно від кінцевого вибору формується остаточна ціна готової партії. Плюси дизайнерських пакетів це їх витончений зовнішній вигляд та індивідуальне оформлення.

Щодо вартості та якості то паперові пакети це більш дорогий різновид упакування в порівнянні з поліетиленовими. Водночас паперові пакети є більш якісними та респектабельними з точки зору клієнта. Варто зазначити, що попит на використання паперових пакетів зростає спільно із еко-трендами, оскільки вони, на відміну від поліетилену є нешкідливими для навколишнього середовища, швидко розкладаються та піддаються переробці. Вартість друку на пакетах залежить від виду паперу, на якому буде здійснений друк (крейдований або фактурний дизайнерський), кількості кольорів, методу друку, формату паперового пакета, потреби в додатковій обробці, а саме: ламінування, тиснення, додаткова висічка – що можуть знадобитись для реалізації оригінальних дизайнерських задумів.

DesartGroup друк на пакетах у Львові

Компанія Desart Group втілює ваші проекти в реальність, дотримуючись найвищих стандартів. Ми гарантуємо індивідуальний підхід та допомогу на всіх етапах від розробки дизайну до завершення друку пакетів. З компанією DesartGroup вам немає потреби хвилюватися, що в процесі піде не так. Ми професійно займаємося друком на пакетах тривалий час та є справжніми експертами у цій справі.




Call Now ButtonЗателефонувати