Розробка макетів для поліграфії

Для того щоб надрукувати поліграфічну продукцію, візитку, флаєр, буклет, потрібен електронний файл – дизайн макет.
Готовий макет дизайну поліграфії — електронний файл, повністю підготовлений до друку, не вимагає внесення змін, а так само будь-якої підготовки.
У дизайн макеті міститься композиція з зображень і тексту в заданому форматі, пропорції фарб для необхідного кольору, дозвіл растрування та інші технічні дані з якими файл потрапляє в друкарську машину.

дизайн макетів для поліграфії

Розробка макетів для поліграфії це витратна за часом праця. Матеріали, що використовуються при розробці макету, попередньо проходять стадії обробки згідно поліграфічної технології, для підготовки до друку.
Розробка макета в професійних програмах, без знання друкарських процесів та додрукарської підготовки призводять до розчарування. Красива картинка на екрані не означає якісний друк.

Особливості розробки макетів для поліграфії

Розглянемо основні вимоги до макетів. Основні формати файлів (tiff, pdf) певних графічних редакторів прийнятні поліграфіями. Список форматів для макетів може відрізняєтися в кожній поліграфії. При використанні jpeg слід розуміти, що стиснення формату відбувається за рахунок втрати якості зображення.

Не можна використовувати в назві файлу дизайн макета поліграфії кириличні букви. Бажано вказувати в назві макета потрібну інформацію для друкаря, Назва виробу, назва компанії замовника, розмір виробу в готовому вигляді, кольоровість 4 + 4 для двостороннього друку і 4 + 0 для одностороннього, тираж, вид і товщина паперу.
Також важливими деталями при розробці макетів є:

  • Розташування елементів дизайну від краю макета – безпечна зона макета 5 мм.
  • До готового розміру виробу в макеті додають кілька міліметрів, запас під обріз. Величина залежить від тиражу і обладнання, на якому буде різатися друкований виріб.
  • Використовуються тільки колірні моделі CMYK і Pantone. Вони зберігають формули кольору в макеті поліграфії для друкарського процесу.
  • Папір різної товщини по-різному вбирає фарбу, є розрахунок швидкого висихання чорнила, при друку тиражу. За це відповідає профіль колірної моделі. Профіль обладнання, на якому буде віддрукований тираж, можна, дізнатися в друкарні. Не правильне використання колірного профілю призводить до браку друку.
  • Роздільна здатність растрових зображень при розробці макета для промислового друку повинна бути 300 точок на дюйм(dpi), для широкоформатного друку, на який глядачі будуть дивитися з відстані мінімум метр. досить 120 – 150 dpi.
  • Далеко не всі картинки з інтернету підходять для друку. Всі знають, що зображення на екрані складається з пікселів. Кожен піксель при друку перетворюється в надруковану точку, надрукована точка менше ніж піксель на екрані. Роздільна здатність монітора комп’ютера 72 пікселя в дюймі, а роздільна здатність макета для друку 300 пікселів в дюймі. Якщо картинка на моніторі 10 см, то при друку вона буде 2,4 см. звичайно можна розтягнути картинку в чотири рази, при цьому вона втратить чіткість і стане розмитою через утворення додаткових пікселів шляхом прорахунку програмою середнього кольору сусідніх пікселів.
  • Для підбору зображення в макет поліграфії слід враховувати початкову кількість пікселів зображення, а не розмір на екрані. При друку зображень розміром 10 см нам потрібна картинка розміром 1181 піксель, а опублікована картинки в інтернеті 10 см має всього 283 пікселя.

Дизайн макетів для поліграфії в рекламних кампаніях

При розробці макету поліграфії, обов’язково слід враховувати смак ваших клієнтів або партнерів, цільової аудиторії, на яку розрахований ваш товар чи послуги. Потрібно провести аналіз вашої цільової аудиторії, цінності, чим займається, як відпочиває, веде здоровий спосіб життя і т д. Чим детальніше замовник дизайну опише свою цільову аудиторію, тим правильнішим буде дизайн макету. Результат маркетингової роботи це концепція реклами. На основі неї пишуться тексти, а потім створюється технічне завдання для дизайнера.

Розробляючи макет для поліграфії, графічний дизайнер користується концепцією, прийомами композиції, образотворчим мистецтвом, правилами типографіки, техніками верстки і сучасними видами і способами друку.

Продуктивна реклама це аналіз завдань, оригінальне рішення в якісному виконанні.
Існують норми і правила верстки текстів при розробці дизайну макета поліграфії. Легкість сприйняття людиною текстового матеріалу макета впливає на ефективність реклами. Читабельність дизайну макету поліграфії залежить від лінгвістично правильно складених речень, вміло підібраного шрифту, розміру тексту та кількості символів в рядку, міжрядкової відстані, контрасту букв на тлі, вирівнювання тексту, композиційного рішення в поєднанні з іншими елементами макета.

Специфіка кольору в розробці макета поліграфії

Колір при друку може не збігатися з кольором на моніторі. Сучасний екран здатний відтворити будь-який колір, на відміну від друкарської машини, оснащеної чотирма фарбами. Спосіб передачі кольору на екрані – це світло, колір на папері це фарба.

Чим більше колірних променів змішується, тим світліший колір на екрані, на відміну від фарби, чим більше фарби, тим темніший колір. Колірна модель екрану монітора з променями світла називається RGB. Колірна модель з фарб для друку називається CMYK. На даний момент сучасні технології не знайшли спосіб чітко побачити кольори CMYK на моніторі, так як колір на папері залежить ще й від виду і щільності паперу, якості фарби і способу її нанесення. Кольори фарб макета для друку можна побачити тільки приблизно в спеціальних графічних редакторах. Якщо в процесі розробки макет потрібно показати замовнику, для вільного перегляду на моніторі, макет переводять у кольори RGB. Після чого колір спотворюється на кожному моніторі по-різному і на це вже впливають якість і калібрування монітора.

розробка макетів

Для точного попадання в фірмовий колір бренду використовують точні числові пропорції фарб, описані у брендбуці компанії, друкують кольоропробу в поліграфії на папері або сувенірі які будуть використовуватися в тиражі. Часто навіть формулу фірмового кольору потрібно коригувати через зміни фарб при термо способах друку або ступеня вапнянистості і поглинання паперу.

При виборі кольорів в розробці макета поліграфії не варто довіряти кольорам на Вашому моніторі. Для розробки макетів поліграфії використовуються довідники формул кольорів CMYK. Зображення з Інтернету при перекладі з RGB в CMYK проходять кольорокорекцію, очищення квітів.

Де замовити дизайн та розробку макетів для поліграфії у Львові?

Пам’ятайте, що будь-яка поліграфічна продукція з вашим логотипом і контактами – це обличчя вашої компанії та асоціації про якість вашого товару або рівень обслуговування. Замовляйте розробку макетів для поліграфії у професіоналів.

Якщо бюджет обмежений. Можна самостійно зробити макет для поліграфії, при перевірці друкарня, знайшовши помилки додрукарської підготовки, поверне його вам назад. Але якщо ви користуєтеся дешевим експрес друком, найчастіше помилки ніхто перевіряти не буде. Ви ризикуєте отримати бракований виріб, можуть зарізатися картинки і текст, зображення або через невідповідність розширення картинки вийдуть нечіткими, або кольори не будуть відповідати тому, що ви планували в макеті. Крім допущених помилок додрукарської підготовки в розробці макета, часто присутні помилки рекламної композиції, а вони можуть привести до витрат в порожню, для всієї рекламної компанії.
Заощадити можна. Замовити розробку макетів для поліграфії на пряму у дизайнера поліграфії Desart Group.




Call Now ButtonЗателефонувати